Aplikacja contact center- do czego służy?

Kontakt z klientem odgrywa kluczową rolę praktycznie w każdym biznesie. Niezależnie od tego, czy jest to sprzedaż, czy też świadczenie usług – trzeba umożliwić klientom uzyskanie najważniejszych informacji. Coraz więcej firm świadczy również usługi sprzedażowe przez telefon lub w ten sposób windykuje swoich nierzetelnych klientów. Właśnie do tego celu stworzone zostało contact center. Ta nowoczesna aplikacja wykorzystywana jest przez wiele różnych branży z dużym sukcesem.

Aplikacja contact center – szybki i łatwy kontakt z klientem

Dzięki tej funkcjonalnej aplikacji pracownik ma możliwość szybkiego połączenia się z konkretnym klientem. Jednocześnie, posiada dostęp do cennych informacji związanych z nim oraz z usługami lub produktami, które zakupił. W ten sposób szybko i skutecznie może przeprowadzić rozmowę na dany temat. Zarówno bardzo duże firmy, jak i te mniejsze wykorzystują contact center każdego dnia i są z aplikacji bardzo zadowolone.

Contact center w chmurze – jak to działa?

Bardzo ciekawym udogodnieniem jest możliwość korzystania z contact center w chmurze. Taką opcję zapewnia dostawca aplikacji – Cludo.pl. Dzięki możliwości korzystania z chmury, pracownicy obsługujący linie telefoniczne nie muszą znajdować się w siedzibie firmy, ani nawet w jednym pokoju. Każdy z nich może pracować zdalnie z dowolnego miejsca. Wielu takich pracowników wykonuje połączenia telefoniczne lub odbiera je we własnych domach. Na https://www.cludo.pl/ można poznać więcej szczegółów.

Jest to niezwykle praktyczne rozwiązanie, które pozwala na oszczędność pieniędzy i znacznie ułatwia pracę. Niezależnie od tego, czy dana osoba zajmuje się windykacją dłużnika, czy też chce mu zaoferować nowy produkt, pracuje z domu i ma dostęp do aplikacji oraz wszystkich zawartych w niej danych. Również dzwoniąc na infolinię firmy łączymy się z pracownikiem, który może odebrać połączenie z domu. Aby móc pracować w ten sposób, potrzeba jedynie dostępu do sieci Internet. Wiele firm decyduje się na przeniesienie swojego call center właśnie do chmury, aby usprawnić pracę i zminimalizować koszty.